Jeśli masz problem z dodaniem ogłoszenia skontaktuj się z nami telefonicznie:
z Polski +48 58 733 08 30
z Norwegii +47 21 999 416
lub napisz na adres: pomoc@mojanorwegia.pl
NAJCZĘŚĆIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Jak dodać ogłoszenie?
Krok 1- Kliknij przycisk "+Dodaj Ogłoszenie"
Krok 2- Dodaj tytuł i treść ogłoszenia
Krok 3 - Podaj swoje dane kontaktowe, by osoby zainteresowane Twoim ogłoszeniem mogły w łatwy sposób nawiązać kontakt
KROK 4 – wybierz czas publikacji
Ogłoszenia standardowe
Lub ogłoszenia wyróżnione
KROK 5 – wybierz kategorię ogłoszenia, dzięki czemu osoby zainteresowane
NA KONIEC KLIKNIJ BUTTON „Dodaj Ogłoszenie” i przejdź do płatności
Jak zapłacić za ogłoszenie?
Na portalu Moja Norwegia możesz zapłacić za ogłoszenie kartą kredytową, przelewem lub za pomocą sms (tylko w wypadku ogłoszeń siedmiodniowych).
I. PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ
Aby zapłacić kartą kredytową zaznacz „Płatność kartą kredytową” wpisz swoje imię i nazwisko, a następnie kliknij przycisk „Zapłać za ogłoszenie”.
Zostaniesz przekierowany do systemu płatności. Po wypełnieniu danych karty i kliknięciu „Płacę” Twoje ogłoszenie zostanie opublikowane.
II. PŁATNOŚĆ PRZELEWEM
Aby dokonać płatności przelewem z Polskiego banku zaznacz opcję „Płatność przez polski bank” i wybierz bank, w którym masz konto, a następnie kliknij przycisk „Zapłać za ogłoszenie”
Zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku i będziesz mógł dokonać płatności. Po jej zaakceptowaniu w systemie, Twoje ogłoszenie zostanie opublikowane.
III Płatność sms
Płatność smsem możliwa jest tylko w przypadku standardowych ogłoszeń siedmiodniowych. By zapłacić smsem zaznacz „Płatność przez SMS” i postępuj zgodnie z instrukcjami
UWAGA! Pamiętaj by zachować odstępy pomiędzy wyrazami oraz zachowaj wielkość liter. Tylko poprawnie wysłany SMS zagwarantuje opublikowanie ogłoszenia. W przypadku wysłania wiadomości SMS z błędną treścią reklamacje nie będą uznawane.
Jak przedłużyć ogłoszenie?
Aby przedłużyć wyświetlanie swojego ogłoszenia wejdź w zakładkę „Moje Ogłoszenia”, a następnie wybierz „Opublikowane”.
Przy miniaturze ogłoszenia znajduje się przycisk przedłuż. Kliknij go by przejść do płatności za kolejny okres wyświetlania ogłoszenia.
Jak edytować ogłoszenie?
Ogłoszenie można edytować zarówno przed jak i po dokonaniu płatności i publikacji ogłoszenia.
Aby edytować ogłoszenie należy wejść w „Moje Ogłoszenia” i w zakładkach znaleźć ogłoszenie, które wymaga edycji. By móc zmienić treść ogłoszenia, zmienić zdjęcia, kategorię lub swoje dane kontaktowe kliknij przycisk „Edycja” znajdujący się po prawej stronie miniatury ogłoszenia.
Przycisk „Edycja” przekieruje z powrotem do panelu dodawania ogłoszeń z zapisanymi wprowadzonymi danymi.
Po zmianie treści kliknij przycisk „Zapisz zmiany” znajdujący się w prawym dolnym rogu strony
Jak skontaktować się z ogłoszeniodawcą?
Istnieje kilka sposobów na nawiązanie kontaktu z osobą, która dodała interesujące Cię ogłoszenie.
1) Wykorzystaj dane kontaktowe podane w ogłoszeniu
Osoby dodające ogłoszenia często podają bezpośrednie numery telefonu lub adresy email
2) Zadzwoń na bezpośredni numer, podany przez dodającego ogłoszenie
Po prawej stronie od ogłoszenia znajduje się boks z danymi ogłoszeniodawcy. Kliknij przycisk „Pokaż” znajdujący się obok ukrytego numeru telefonu by wyświetlić pełny numer.
3)Wyślij wiadomość do osoby dodającej ogłoszenie.
Pod ogłoszeniem, które Cię zainteresowało znajduje się formularz kontaktowy. Po jego wypełnieniu wiadomość zostanie wysłana do osoby, która dodała ogłoszenie.
Jak otrzymać fakturę za dodane ogłoszenie?
Aby otrzymać fakturę za ogłoszenie należy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać fakturę VAT” , które pojawia się przy wyborze metody płatności.
Po wybraniu pola pojawia się dodatkowy formularz, w który należy wpisać dane firmy:
Nazwę, pełny adres oraz numer organizacyjny
|