Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Technolog Chemik - Norwegia

Czytali temat:
Agata Dymna kamilambroziak (7310 niezalogowanych)
24 Posty
Jacek Sałata
(simon3k)
Wiking
Witam wszystkich,
mam parę pytań do zorientowanych w temacie, lub takich którzy mają możliwość się zorientować.( za co dziękuję)
Jestem Inżynierem technologii chemicznej. Mam 2 letnie doświadczenie jako inż procesu/ technolog w branży automotive, a obecnie firma produkująca sprzęt ciężki. Wydaje mi się, że papier nie jest zły, może się mylę- nie wiem.
Moje obszary i procesy, na których się znam to: lakiernia, malowanie proszkowe, chromowanie, cynkowanie, kataforeza, niklowanie. Znam się też na smarach, olejach, uszczelniaczach, klejach.
Angielski znam i korzystam w pracy, norweskiego się uczę i dogadam się , no i Niemiecki ale to raczej mało przydatne w Norwegii.
Pytanie jak się domyślacie to: Jakie są realia dla inżynierów procesu, chemików?
Myślałem o stoczniach bo antykorozja na pewno jest tam tematem top, no ale to tylko mój domysł.
O jakich kwotach wynagrodzenia w ogóle jest mowa?

Może ktoś ma gdzieś znajomego albo sam pracuje w czymś podobnym.
I kolejne pytanie: przez agencję, czy bezpośrednio do pracodawcy uderzyć?

Dziękuję za odpowiedzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
24 Posty
Jacek Sałata
(simon3k)
Wiking
Witam,
odnawiam moje Pytanie Czy ktoś wie może jak to wygląda w przemyśle ciężkim ??

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak