Po kolei:
angielski B1/B2 wtf ?
Chodzi o poziom znajomości języka w jakiejś międzynarodowej skali (A1 to początkujący, C2 native speaker).
Skoro nikt nie odpowiada to albo masz skopane CV i nikt nawet tego nie czyta albo wysylasz jak popadnie....
I dlatego chcę szukać na miejscu

Pracodawca inaczej będzie patrzył, kiedy będzie miał do czynienia z żywym człowiekiem, a nie kolejnym zdjęciem i kawałkiem tekstu na 2 stronach A4. Owszem, moje CV jaj nie urywa, ale nie sądzę, że nie istnieje tam żadna praca dla ludzi bez doświadczenia. W końcu każdy gdzieś musiał zacząć (ja pewne doświadczenia za sobą mam, ale niekoniecznie w tym co wymieniłem).
jak masz jakis konkretny zawod a nie sam kurs na wozki widlowe to bedziesz moze i miec szanse na te godziwe zarobki
Po liceum jestem, nie mam zawodu na dobrą sprawę.
proponuje wziac pozyczke w banku nie na lichwiarski procent, jak mówisz że zarabiasz 2000 zł i masz etat to bez problemu dostaniesz taką kase
Nie pracuję od 4 miesięcy prawie. Źle mnie zrozumiałeś
Możesz też zobaczyć na stronie www.adecco.pl gdzies w zakładce jest praca za granica , wybierasz norwegie i pokazują kogo potrzebuja
Byłem osobiście w ich biurze jakiś czas temu. Zarejestrowali mnie w bazie i na tym się skończyło. Roboty mają, ale dla robociarzy z zawodem i milionem lat doświadczenia: zbrojarze, spawacze, cieśle szalunkowi etc.
Napisz może coś o sobie
21 lat, po liceum, bez zawodu. Studiowałem, rzuciłem. Angielski średniozaawansowany. Pracowałem trochę jako kelner, trochę jako pomoc kuchenna, trochę w bibliotece, trochę jako kolporter. Chcę uderzyć do takiej pracy, w której mój brak doświadczenia nie będzie odgrywał aż takiej roli, bo będzie się dało mnie przyuczyć do zawodu w miarę szybko (dlatego myślę o przetwórni rybnej czy magazynie a nie np: byciu mechanikiem