Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Jak autoryzować specjalizację pielęgniarską w Norw - Norwegia

Czytali temat:
Kasia K boj fra oszlo Josef Satan Magdalen@ slawek_d1 Klaudia Montowska NatashaLesly (4100 niezalogowanych)
3 Posty

(Tobiasz83)
Wiking
Witam wszystkich. Mam takie mały kłopot otóż jestem pielęgniarzem i pracuję aktualnie w jednym z norweskich sykehjem'ów. Oczywiście mam autoryzację (z tym nie bylo żadnego problemu ponieważ mam mgr) ale nie tak dawno ukończyłem sprcjalizację w pielęgniarstwie z anestezjologii i intensywnej terapii w Polsce i teraz chciałbym ten dokument autoryzować i zmienić pracę na zgodną z kierunkiem. Dodam ze w anestezji w Polsce mam doswiadczenie 5 lat Jednak po skierowaniu pytania do SAH (SAFH), Norske Sykepleieforbund , Helsedirektoratet i NOKUT z kazdego z tych miejsc otrzymałem odpowiedź że to nie u nich taka autoryzacja i zebym pytał dalej i odsyłają do siebie nawzajem. Czy ktoś na forum miał może podobny problem lub wie jak ten temat ugryźć? Będę wdzieczny za każdą wskazówkę.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
8 Postów
Wiking