Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

NAV Jobblogg - prośba o pomoc - Norwegia

1 Post
Adam Kozielski
(adas1980)
Wiking
Jestem bezrobotny od kilku miesięcy i ostatnio byłem na spotkaniu w NAVie w Oslo. Dostałem od Pani w NAVie do podpisania deklarację, że będę co miesiąc aplikował na 12 ofert pracy i wysyłał im "Jobblogg" - Pani wydrukowała mi takie jobbloggi do wypełnienia. Tylko niestety nie dopytałem o wszystkie szczegóły, więc może ktoś mi pomoże - bo pewne rzeczy nie są dla mnie do końca jasne, a nie dopytałem.

Może ktoś z Was miał z tym do czynienia, z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi.

1) Pytanie pierwsze: Czy ten jobblogg można wysylac tylko listownie, czy można też przez internet go posłać ze strony NAVu?

2) Pytanie kolejne: Czy w "Stilling/type jobb Arbeidsgiver" trzeba wpisać tylko typ pracy, np. na pełny etat/czesc etatu i nazwe pracodawcy? Czy cos innego?

3) Jest taka rubryka:
Annonse (sted og dato), personlig oppmote (dato), tlf.kontakt (dato) eller presentasjonsbrev (dato)
I tu moje pytanie: Czy wystarczy wpisać tylko datę kiedy ogłoszenie na które aplikuję zostało opublikowane w internecie? Czy jakieś inne dodatkowe daty, np. datę kiedy dzwoniłem do firmy w sprawie ogłoszenia też?

4) Soknad sendt DATO
Tu rozumiem, że tutaj mam wpisać datę kiedy zaaplikowałem na tą ofertę?

5) Ringt arbeidsgiver DATO OG NAVN
Rozumiem, że tutaj nazwa pracodawcy i znowu data, ale data czego?

6) Intervju eller oppfolging DATO
Rozumiem, że jeśli doszlo do interview po mojej aplikacji to mam wpisać datę.

7) Resultat - tutaj jak rozumiem informacja czy dostałem czy nie dostalem pracy.

8) Są jeszcze pola "Jobbonsker" i "Referenser" na tym druczku. Co tutaj mam wpisać?

9) Czy do druczku trzeba dołączyc kopie wydrukowanych CV ktore poslalem do pracodawcy (listownie, albo przez internet)?

I na koniec jeszcze jedno pytanie: czy na stronie NAV przy wysylaniu Meldekort, mam wpisać, że wykonałem uzgodnione kursy/aktywności?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
624 Posty
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
ciekawe.
nigdy wcześniej o tym nie słyszałem, a można powiedzieć że mam spore doświadczenie w byciu bezrobotnym.
1. z opisu na stronie NAV wynika że należy to potraktować jako narzędzie ułatwiające uporządkowanie procesu poszukiwania pracy oraz usprawniające spotkania z prowadzącym Twoje sprawy urzędnikiem NAV. wydaje mi się że nie musisz tego wysyłać tylko przedstawić jeśli dojdzie do takiego spotkania.
2. piszesz o jakie stanowisko się ubiegałeś, ewentualnie w firmie o jakim profilu.
3. tutaj piszesz wszystkie daty które pasują tzn. np. jeśli kontaktowałeś się telefonicznie albo dostarczyłeś list motywacyjny czy spotkałeś się osobiście to o tym piszesz, a jak nie to nie. no a datę ukazania się ogłoszenia jako pierwszą.
4. dokładnie
5. no kiedy zadzwoniłeś. taki jest tu zwyczaj że jak wysłałeś podanie to za jakiś czas wypada zadzwonić i się zapytać "jak tam się sprawy mają?".
6. zgadza się
7. tak, albo jakiś inny rezultat
8. jakiej pracy sobie życzysz i referencje, jeśli posiadasz.
9. nie
10. lepiej nic nie wpisuj, jak będą chcieli żebyś wpisywał to sami się upomną

swoją drogą to się wycwanili, kontrola się zaostrza...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
52 Posty

(AdrianL)
Nowicjusz
To jest nowy przepis ktory niedawno wszedl.
Jesli Pan chce to moge Pana dokladnie poinformowac

Pozdrawiam
Adrian
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
624 Posty
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
mnie czy adasia1980?
bo jak mnie to dziękuję nie trzeba -już mnie to nie dotyczy.
też pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok