Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Kierowca Kat. C - poszukiwanie pracy - Norwegia

12 Posty

(szukajacypracy)
Wiking
Witam,
Chciałbym znależc pracę w Norwegii jako kierowca kat C, nie znam norweskiego, bardzo dobrze radzę sobie z angielskim, mam również kat. CE i ADR(ale nie mam doświadczenia na zestawie).
W Polsce jezdziłem ze spożywką i na hakowcu.
Od prawie 2 miesiecy jestem w Irlandii, myśle zapakować się do auta i jechac do skandynawii bo tutaj jest mega porażka. Pracuje przez agencję 2-3 dni w tygodniu na smieciarce 9 e/h co pozwala tylko na opłacenie pokoju i bardzo skromne wyżywienie. 10t przeładowanych worów na łeb trzeba wrzucic w centrum w nocy do smieciarki i pracuje się jak dzi.ka na telefon, dzwonią dzien wczesniej, wiele by opowiadać..
Ofert pracy w Irlandii jak na lekarstwo i nie bardzo można coś innego znależć i trzeba się w stąd ewakuować póki jest za co.
Dajcie prosze namiary na jakąs anglojęzyczną stronę z ofertami z Norwegii.
Z góry serdeczne dzięki
Marcin
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty

(szukajacypracy)
Wiking
ale cisza...czyżby w Norwegii taka kicha jak w Irlandii ?
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
szukajacypracy napisał:
ale cisza...czyżby w Norwegii taka kicha jak w Irlandii ?
ALEŻ ty w gorącej wodzie kąpany ...
---
Od Piątku po 16:00 w Norge jest zasłużony wolny czas wypoczynku dla 90% pracujących ...!!! .
TEKST o pracy , napisałeś w czasie gdy Inni się bawią , grillują itp.
Z ledwością minęła doba ... !!!
---
Tacy szybcy to w Norge długo nie zagrzewają miejsca .
---
Tu sam czas rekrutacji do firmy , trwa nieraz Miesiąc i dłużej ...
---
Tu jest PÓŁNOC i ludzie działają wolniej i roztropniej ...
---
ECH... Irlandzki pech ...!
Zgłoś wpis