Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

2
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Trener squash'a po kursie ESF Level 1 - Norwegia

Czytali temat:
(337 niezalogowanych)
2 Posty
Wiking
Witam!
Jestem studentem drugiego roku Architektury na Politechnice Poznańskiej. Poszukuję pracy w Norwegii (najlepiej Oslo) jako trener/instruktor squasha. Interesuje mnie praca w okresie wakacyjnym od początku lipca do końca sierpnia. Niestety posługuję się tylko językiem angielskim na poziomie bdb, aczkolwiek przy pracy trenera nie jest to aż tak istotne. Ukończyłem europejski kurs trenerski ESF Level 1. Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt e-mail: mateusz.kotowski@gmail.com lub tel 0048794163337
Będę w Oslo w terminie 1.05-4.05 i jestem chętny do odbycia ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
kooot napisał:
Witam!
Jestem studentem drugiego roku Architektury na Politechnice Poznańskiej. Poszukuję pracy w Norwegii (najlepiej Oslo) jako trener/instruktor squasha. Interesuje mnie praca w okresie wakacyjnym od początku lipca do końca sierpnia. Niestety posługuję się tylko językiem angielskim na poziomie bdb, aczkolwiek przy pracy trenera nie jest to aż tak istotne. Ukończyłem europejski kurs trenerski ESF Level 1. Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt e-mail: mateusz.kotowski@gmail.com lub tel 0048794163337
Będę w Oslo w terminie 1.05-4.05 i jestem chętny do odbycia ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.

skoro studiujesz architekture to sporbuj w biurze architektoncznym na jakas pomoc na vikariat - zastepstwo albo po prostu jako pomoc....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Wiking