Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

2
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Polska pielęgniarka w Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
joanna joanna Art985 art985 Seb Li Mariusz Tabian Andrzej Janicki Sylwia.K Kasia Gie Brnk7 Agnieszkatyp (4940 niezalogowanych)
8 Postów
Wiking
Witajcie.
Mam problem dlatego zwracam się do wszystkich państwa przebywających już w Norwegii.
Jestem pielęgniarką z wyżsyzm wykształceniem, pracującą w Polsce.
Chciałabym pod koniec roku wyjechać na dłuzej lub na stałe do Norwegii. Uczę sie języka, ale jeszcze nie znam go na tyle by samodzielnie i bez problemu poruszać się po urzędowych stronach informacyjnych.
Czy ktoś z państwa mógłby przedstawić mi jaką drogę prawną musi przejść pielęgnairka by pracować w Norwegii?
Gdzie i jakimi dokumentami nalezy się wykazać, przedstawić by uzyskać tzw. autoryzację/licencję?
dodam że w 2010 zdobyłam tytuł mgr i mam 3 letnie doświadczenie w zawodzie w Polsce.

Będe bardzo wdzięczna za pomoc, gdyż sama nie bardzo daję radę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
96 Postów

(petro6)
Początkujący
www.adecco.pl/candidates/InternationalMo...c/Pages/default.aspx

www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/polskie...a-spelnic-42563.html
Zaczynajac od poczatku , by pracowac w NO jako pielegniarka musisz miec autoryzacje. Nie jest ona dawana automatycznie na podstawie tego ze Polska jest czlonkiem EU. Dostaje sie ja po zlozeniu duzej ilosci dokumentow przetlumaczonych na j.angielski lub norweski i przeliczeniu ilosci godz. z danej dziedziny ( czesto pielegniarkom polskim po LM albo studium brakuje geriatrii i psychiatrii w odpowiedniej ilosci ). O autoryzacje mozna samemu sie starac przez internet na