Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Norwegia, Holandia, a może gdzieś dalej ? - Norwegia

Czytali temat:
Marcin F Agata Dymna Patrycja Szenbek cysiek33 Sylwia Wielowska Bartek675 Slawomir Wilisowski (8102 niezalogowanych)
8 Postów

(Rockslave)
Wiking
Witam. Od dawna czytam sporo rzeczy na tym forum i mam dylemat którego nie potrafię rozstrzygnąć. Przepraszam jeśli podobny temat już był ale przynajmniej ja go nie zauważyłem. W tym roku skończę 25 lat mam wykształcenie średnie techniczne które raczej na nic mi się nie przyda bo źle wybrałem zawód (elektronik-automatyka przemysłowa) to był mój pierwszy poważny życiowy błąd bo kompletnie mnie to "nie jara"... ale do rzeczy - pracuję w Polsce od 5 lat (nie w zawodzie lecz zazwyczaj na produkcji albo w utrzymaniu ruchu) - przeszedłem przez 3 firmy (nigdy mnie nie zwolniono wręcz przeciwnie nie chciano mnie puścić... lecz z różnych powodów odchodziłem sam) i mam tego wszystkiego po prostu dość. W każdej firmie musiałem i ciągle muszę pracować codziennie zazwyczaj po 12 - 13 godzin a czasami dochodzi do sytuacji że kończę pracę w piątek i przychodzi szef i mówi że jutro MUSZĘ też przyjść i nie obchodzi ich to że chciałbym pojechać na mecz, na koncert itd. Pomijając fakt że grałem w kilku zespołach rockowych + sporadyczna zabawa w Stand Up Comedy i po prostu teraz wiem na 100% że pogodzenie w Polsce pracy z pasją jest sprawą niemożliwą a co gorsza Polacy cieszą się że mają pełno tych nadgodzin bo mogą dorobić a mi to po prostu działa na nerwy bo jestem zdania że w cywilizowanym kraju człowiek powinien pracować 8 godzin dziennie i powinno mu to wystarczyć na godziwe życie, a jeśli zostaje dłużej to powinien mieć za to odpowiednio zapłacone. Bo nie życie jest dla pracy