Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Emigracja Rodzinną przed czterdziestka - Norwegia

Czytali temat:
GRZEGORZ SOBÓR Nicemarilyn mmxx . WANESA Jakub.k (8563 niezalogowanych)
6 Postów
Jakub D
(Kubanty)
Wiking
Witam wszystkich forumowiczow mieszkajacych w Norwegi lub tych ktorych interesuje ten kraj. Jestem ojcem dwojki dzieci 5 lat i 9 miesiecy, zona ma wyksztalcenie sosjologa ktore jest powodem braku pracy ja jestem z wyksztalcenia stolarzem, prowadze wlasna firme zajmujaca sie wyposarzeniem sklepow, sprawy remontowo techniczne znam doskonale. Niestety polskie prawo dzialajace na korzysc dłużników (klient nie placi faktury odlicza sobie vat a ja musze ten vat zaplacic do panstwa) i brak mozliwosci godnego zycia nawet przy niewolniczej pracy przybliza mnie do decyzji zmiany miejsca dalszego wspolnego zycia na taki gdzie bedziemy sie cieszac z szczescia rodziny nie zastanawiajac sie czy starczy nam do ostatniego i czy kiedys wyremontujemy nasz stary dom? Szukamy miejsca gdzie mozemy spokojnie zyc i pracowac by dzieci mialy wspaniale dziecinstwo nie jest to wiele, czytalem wiele o Norwegi i opinie sa rozne i mam pytanie do Was gdzie najlepiej szukac tego naj naj miejsca (wiem ze cala Norwegia jest piekna) wszyscy lubimy wode i gory, czy utrzymamy sie z pracy ja w swoim zawodzie a zona bez kwalifikacji dostanie prace fizyczna. Moze moje wyobrazenie o zyciu w Norwegi mija sie z waszym, w takim razie prosze o opinie lub zimny prysznic. Pozdrawiam wszystkich Jakub
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
89 Postów
Damian Rzeszów
(Patronas)
Początkujący
He He Zimnego prysznica nie braknie byle by się Panom chciało .
Poczytaj trochę forum dowiesz się aż nadto .