Turystyka
Antyreklama Oslo podbiła sieć. Stolica Norwegii zdobyła nowych fanów
4

O reklamie napisała m.in. rzesza polskich mediów. Fot. Canva
Oslo wykorzystało nietypową strategię promocyjną, aby przyciągnąć turystów. W charakterystycznym spocie jeden z mieszkańców przedstawia norweską stolicę, jako miasto pozbawione atrakcji. Reklamę doceniono na całym świecie.
W materiale Visit Oslo 31-letni Halfdan w ironiczny sposób przedstawia Oslo jako miejsce pozbawione typowych atrakcji turystycznych. Spot, zatytułowany „Czy to w ogóle jest miasto?”, pokazuje Oslo jako "bardziej wioskę" i krytycznie komentuje jego walory.
Kampania, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się antyreklamą, okazała się niezwykle skuteczna. Przewrotny humor i dystans do siebie zyskały uznanie internautów, przyciągając tym samym turystów, którzy są ciekawi unikalnego, skandynawskiego podejścia do promocji.
Sukces spotu widoczny jest m.in. w serwisie Youtube. Materiał zebrał już komentarze potencjalnych podróżujących, którzy wyrazili gotowość do odwiedzenia norweskiej stolicy.
Reklama
To może Cię zainteresować
11-07-2024 22:39
4
0
Zgłoś
08-07-2024 08:15
7
0
Zgłoś
06-07-2024 18:49
5
0
Zgłoś
06-07-2024 11:00
8
0
Zgłoś