Telefon informacyjny NAV jest automatycznym telefonem informacyjno – obsługowym dla usług NAV (Urząd Pracy i Polityki Socjalnej ). Tam możesz uzyskać informacje o swoich prawach związanych z Twoją sytuacją życiową, możesz także dowiedzieć się czegoś na temat stawek, wkładzie własnym i datach wypłacania różnych należności. Telefon informacyjny NAV jest dostępny również po angielsku i po polsku.
Ponadto za pomocą tej usługi możesz zamówić dla siebie, współmałżonka i swoich dzieci Europejską kartę ubezpieczenia zdrowotnego (Europeisk helsetrygdkort).
Numer Telefonu informacyjnego to: 810 33 810
Wyborów z menu głównego dokonuje się za pomocą klawiszy telefonu. Zawsze możesz przerwać aktualną usługę i powrócić do menu głównego przez wciśnięcie 9 lub wcisnąć *, by wrócić do ostatniego wyboru menu. Wciśnij 1, by wybrać język norweski, 2 angielski lub 3 polski.
Menu telefonu informacyjnego ma taką samą strukturę, jaką ma strona nav.no. Menu są zorganizowane w maksymalnie 4 poziomy. Dwa pierwsze poziomy są złożone z następujących menu głównych i tematów:
1. Praca i życie zawodowe
-
Pracobiorca
-
Pracodawca
-
Praca i zdrowie
-
Zawody i wykształcenie
-
Praca i życie w Norwegii
2. Rodzina i opieka społeczna
-
Ciąża, poród i adopcja
-
Zasiłek rodzinny i zasiłek na dziecko do lat 3
-
Samotna matka/ojciec
-
Chore dziecko/rodzina
-
Zapomoga pogrzebowa
3. Usługi związane ze służbą zdrowia
-
Zasiłek zasadniczy i zasiłek na opłacanie pomocy dla osoby niepełnosprawnej
-
Prawa pacjenta
-
Środki pomocnicze i samochód
-
Rozporządzenie o lekarzu pierwszego kontaktu
-
Europejska karta ubezpieczenia zdrowotnego (Europeisk helsetrygdkort)
4. Emerytury i renty
-
Emerytura
-
Emerytura członkowska
-
Zasiłek dodatkowy
-
Renta wdowia
-
Renta sieroca
5. Aktualne informacje od NAV
-
Informacje o wypłatach należności i stawkach
-
Zaliczki na świadczenia
-
Wynagrodzenie za okres urlopu i dodatek urlopowy
-
Podatki i karty podatkowe
-
Usługi socjalne
Jeśli chcesz wysłać zapytanie do danej usługi, możesz wysłać mail na adres post@nav.no. Wpisz w temacie „NAV Servicetelefon.”
Dzwonienie na Telefon informacyjny jest niedrogie, jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego, ale ceny są uzależnione od cennika Twojego dostawcy telefonicznego. To samo dotyczy dzwonienia z telefonu komórkowego, co najczęściej jest droższe. Aby sprawdzić koszty połączeń, musisz zapoznać się z cenami Twojego dostawcy za połączenia z numerami specjalnymi.
Źródło:
To może Cię zainteresować
25-04-2018 08:24
43
0
Zgłoś
14-02-2018 17:18
5
0
Zgłoś
24-03-2017 07:09
39
0
Zgłoś
24-03-2017 04:54
32
0
Zgłoś
01-03-2009 14:45
4
0
Zgłoś
27-02-2009 10:25
35
0
Zgłoś
09-02-2009 22:11
8
0
Zgłoś
07-02-2009 19:41
4
0
Zgłoś