jak tak czytam te wasze komentarze to nie wiem czy smiac sie czy plakac nie wiem skad dojezdzacie chyba z kambodzy? takich inteligentnych wypowiedzi nigdy nie widzialam, siedzicie bez pracy badz szkoly w domu i w dupach sie przewraca, ciekawa jestem jakiej wy lamusy muzyki sluchacie disco polo? a co do plyt to ja mam ulubionych wykonawcow, jestem kolekcjonerka inaczej. Mam rowniez plyty Kaliego i Kacpra wiec stulcie pyski jak nie wiecie kurwa nawet o czym my rozmawiamy. Nie macie pojecia o rapie widze ale coz tak bywa... chamy sie zjechaly co w butach maja siano jeszcze
jesli macie watpliwosci co do fanow to masakra... nie wiecie o czym mowicie, widac ze chamy )
Tłumacz norweskich dokumentów
Próbujesz złożyć podanie o zasiłek rodzinny/ opiekuńczy? Posiadasz wyłącznie polskie dokumenty? Otrzymałeś pismo z urzędu w Norwegii? Nie do końca rozumiesz, co z niego wynika? Zgłoś się do Nas!
Oferujemy pomoc tłumacza dokumentów z języka polskiego na norweski i norweskiego na polski. Przygotowane dokumenty wysyłane są od Nas rzetelnie przetłumaczone, z gwarancją poprawności językowej.
Jakie dokumenty tłumaczymy?
CV
dokumenty sądowe, np. pozwy, wyroki
aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu
certyfikaty, ...
jak juz bedziesz wszystkich usuwac z tego forum, to nie zapomnij o sobie
Dlaczego wszystkich ludzi tutaj nazywasz psycholami ? Hæ?
Ja sobie nie zycze zebys mnie tak nazywala !!! i wszyscy "ludzie tutaj"
KALI KALI KALI KALI KALI KALI TAK TEN CO NA NON STOPIE PALI PALI NIE PROWADZE PO PIJAKU PLYNE NA NIM PO FALIII LOLEK SIE TLI !! KALI KALI KALI KALI TAK TEN CO NIE PODA REKI POLICJIII ! NIE MA NIE MA NIE MA NIE MA TAKIEJ SILYYY DO KONCA MYCH DNIII !! KURWA
Jesli urazilam bezpodstawnie - przepraszam. Ale zobacz na forum. Czy ta nienormalnosc jest normalna? Juz dwie osoby potwierdzily moje stwierdzenia. Nie podoba sie watek ? - NARA