
Te same produkty!
Te same niskie ceny!
Bez zmiany karty SIM!
Z MyCall zawsze tanie połącznia po Norwegii, jak i za granicę!

Karta prepaid – MyCall Venner Kontant

Karta startowa MyCall Venner Kontant kosztuje 49 kr. Na koncie jest już 25 kr do wykorzystania. Kartę MyCall Venner Kontant można kupić w jednym z naszych punktów sprzedaży, zamówić na stronie internetowej MyCall www.MyCall.no , a także znaleźć na portalu aukcyjnym Allegro.pl.
Należy pamiętać, iż prawo norweskie nakazuje rejestracje każdej karty prepaid. Posiadając norweski numer personalny ID można dokonać rejestracji na stronie www.MyCall.no, dzwoniąc do Biura Obslugi Klienta na nr 06160 lub wysyłając SMS na nr 06160 o tresci: NAME + imię i nazwisko + norweski numer personalny (11 cyfr). Np.: NAME Jan Kowalski 30097877135. Ci którzy nie posiadają norweskiego ID mogą zarejestrować kartę MyCall Venner Kontant wypełniając formularz, dostępny w punkcie zakupu karty.
Rodzaje doładowań – jaki wybrać?
Będąc użytkownikiem MyCall Venner Kontant możesz wybrać taryfę dopasowując ją do swoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić taryfę, doładowując swoje konto innym rodzajem doładowania – Ladekort.
Możesz wybrać jedną z dwóch opcji:
● Ladekort WORLD – dla dzwoniących w większości poza Norwegię

● Ladekort NORGE – dla dzwoniących w większości po krajach nordyckich

Bez względu na wybraną taryfę masz do wykorzystania 300 bezpłatnych minut Venner każdego mięsiąca na połącznienia MyCall – MyCall. Pamiętaj, że za każdym razem doładowując swoje konto na stronie www.MyCall.no , otrzymujesz aż do 15% extra!

Miesięczny abonament – MyCall Fastpris+

Karta kredytowa czy Faktura? Płać jak ci wygodnie!
Wybór należy do ciebie!

●Darmowe minuty po Norwegii● Darmowe minuty do ponad 100 krajów● Darmowe SMS po Norwegii, jak I za granicę● Darmowe MMS po Norwegii, jak i za granicę● Darmowe MB
Bez umów wiążących na kilka lat!
Możesz sam zdecydować metodę płatności:
● Faktura● Karta kredytowa – bez wymaganej zdolności kredytowej!
Zamów łatwo i szybko!
Nasze abonamenty możesz zamówić na naszej stronie www.MyCall.no lub dzwoniąc na nasze Biuro Obsługi Klienta na nr 06160. Nasze Biuro Obsługi Klienta oferuje pomoc w ponad 20 językach!
Przenieś się do MyCall, zatrzymując jednocześnie swój dotychczasowy numer telefonu!
Jeżeli posiadasz już norweski numer telefonu, w każdej chwili możesz go przenieść do MyCall, otrzymując jednocześnie BONUS 100 nok! Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.MyCall.no lub dzwoniąc do nas na nr 06160.
Gdzie można znaleźć produkty MyCall?
![]() |
|
![]() |
Reklama

Reklama
To może Cię zainteresować
1