Wizz Air informuje, by rezerwacji biletów dokonywać bezpośrednio na stronie przewoźnika lub za pomocą aplikacji mobilnej.
Ascannio - stock.adobe.com/standardowa/Tylko do użytku redakcyjnego
W związku z pandemią koronawirusa i wprowadzanymi przez rządy państw restrykcjami Wizz Air w 2020 odnotował o 3000 proc. więcej niż w 2019 wniosków o zwrot pieniędzy za odwołany lot, poinformowano w komunikacie prasowym z 22 lutego. Przewoźnik informuje, że udało się usprawnić system, dzięki któremu większość pasażerów otrzymuje zwrot należności w ciągu tygodnia.
Wizz Air chwali się, że dzięki automatyzacji procesu zwrotu kosztów jeszcze na początku pandemii koronawirusa, obsługa klienta działała sprawnie, a większość podróżnych otrzymała zwrot pieniędzy za bilet w ciągu 7 dni. - Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta i dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w automatyzację zwrotu kosztów na wczesnym etapie pandemii. Dzięki temu nasi pasażerowie otrzymują zwrot pieniędzy szybciej niż w przypadku innych europejskich linii lotniczych. Jesteśmy dumni, że 95 procent wniosków o zwrot pieniędzy jest przetwarzanych w ciągu siedmiu dni i będziemy nadal inwestować w technologię, która sprawia, że proces przebiega płynnie - skomentowała cytowana w komunikacie Zsuzsa Poos, dyrektor ds. Obsługi klienta i marketingu w Wizz Air.
Wizz Air chwali się, że - w przeciwieństwie do innych linii - zwrot należności następuje bardzo szybko.
Źródło: Fot. materiały prasowe Wizz Air
Odwołany lot? 3 możliwości zwrotu za bilet
Linia informuje, że w przypadku odwołanego lotu podróżny może wybrać jeden z trzech sposobów zwrotu należności za bilet lotniczy:
- zwrot 120 proc. wartości biletu w postaci środków do wykorzystania na koncie Wizz Air
- 100 proc. wartości biletu na konto bankowe
- zmiana rezerwacji podróży.
Wizz Air radzi, by rezerwacji biletów dokonywać bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pomocą aplikacji mobilnej. Przewoźnik informuje, że kupowanie biletów za pomocą innych platform uniemożliwia bezpośredni kontakt między podróżnym a linią lotniczą, co utrudnia proces zwrotu należności - platformy rezerwacyjne mają bowiem różne rozwiązania w zakresie obsługi zwrotów, na które Wizz Air nie ma wpływu.
Reklama
25-02-2021 17:50
0
-3
Zgłoś