Aktualności
Awaria strony banku DnB: niemożliwe dokonywanie płatności online

DNB Bank MN
Od rana 16 marca największy norweski bank – DnB – boryka się z problemami technicznymi. Nie działa strona internetowa instytucji ani aplikacje na telefon. Specjaliści banku wciąż pracują nad naprawą awarii.
Od początku dnia nie ładuje się główna strona dnb.no ani nie działa aplikacja mobilna instytucji na iPhone’y, za pośrednictwem której można dokonywać transakcji finansowych.
Z dyrektorem do spraw komunikacji DnB Evenem Westerveldem przez długi czas nie było kontaktu. Na swoim facebookowym profilu bank opublikował jedynie posty z zapewnieniami, że jego specjaliści robią co w ich mocy, aby zażegnać problemy techniczne.
Z dyrektorem do spraw komunikacji DnB Evenem Westerveldem przez długi czas nie było kontaktu. Na swoim facebookowym profilu bank opublikował jedynie posty z zapewnieniami, że jego specjaliści robią co w ich mocy, aby zażegnać problemy techniczne.
Awaryjna passa
Od ostatnich usterek DnB minął raptem jeden dzień. Również późnym wieczorem 14 marca klienci banku nie mogli zalogować się na swoje profile i dokonywać płatności online – czytamy na Dagbladet.
16 marca do informacji o problemach technicznych umieszczonej na facebookowej stronie DNB odniosło się ponad stu użytkowników. Wielu z nich wyraziło głębokie niezadowolenie z usług świadczonych przez DnB i oznajmiło, że w związku z ostatnimi awariami stron i aplikacji banku rozważa przeniesienie swoich kont do konkurencji.
Źródła: dagbladet.no, nrk.no
16 marca do informacji o problemach technicznych umieszczonej na facebookowej stronie DNB odniosło się ponad stu użytkowników. Wielu z nich wyraziło głębokie niezadowolenie z usług świadczonych przez DnB i oznajmiło, że w związku z ostatnimi awariami stron i aplikacji banku rozważa przeniesienie swoich kont do konkurencji.
Źródła: dagbladet.no, nrk.no

To może Cię zainteresować
2